Всеки момент

 

Всеки момент (Any Minute) може да ти се случи нещо може да е добро, но може и зло. Нещата по принцип са много прости – бъди положителен, усмихнат, отнасяй се добре с хората, бъди вежлив с тях, поздравявай, но въпреки, че всички го знаем това много малко хора го правят. По този начин ние се отказваме от нещо което е наистина важно в живота – щастието и добротата. Къде остана времето в което младите хора, децата бяха по куртурни и преотстъпваха мястото си на възрастен човек в автобуса? Но живота си върви и всичко се променя. Вече дори не се учим от грешките си. Грешки… какви грешки? Ние дори не си ги признаваме, което е много тъжно и говори само по себе си за самия човек, за който думата „извинявай” е табу, дума отдавна изхвърлена от употреба.

 

Но има и все още хора, които не са се предали. Хора които не обръщат внимание на отрицателното в живота им и не се променят заради него. Положителни хора които само с присъствието си те зареждат с енргия и топлина. Тези хора са едничката надежда за по добър живот. Надявам се и ти да си един от тях.

4 Отговора to “Всеки момент”

  1. keklanka Says:

    хи-хи, това като го прочетох за думата „извинявай“, се сетих и за думата „благодаря“🙂 Веднъж бях със сестра ми в автобуса и на спирката едно момче ми помогна с количката и аз ме благодарих, ама така му благодарих,че той се засрами. В смисъл явноси промича,че наистина му благодаря и сестра ми се избъзика,че ми била много мазна благодарността. А веднъж така на един дядо благодарих и той се пошегува, че следващия път трябва да му изпия някоя песничка.. честно казано аз и тогава щях да я изпея, ама той трябваше да се качва на рейса. Та имах предвид понякога как омекват иначе сурови хора, когато усетят нечия искреност и признателност и поможителна енергия насочена към тях. За ледниците и сухарите няма да коментирам😛

  2. anyminute Says:

    Да малко хора благодарят. Радвам се, че и ти си една от тях. Какво имаш впредвид под „мазна“ благодарност. Момченцето ти е помогнало, а ти да го засрамиш🙂 . Предполагам без да искаш, но какво да се прави понякога се случва и това. Ако му е станало неудобно може следващият път, когато някоя млада майка има нужда от помощ да не я получи от него. Или пък се е изчервило защото не е очаквало някой да му благодари.

  3. keklanka Says:

    Е.. то не беше съвсем момченце.. но му стана неудобно, защото аз като благодаря се стремя наистина да се усети, че благодаря, не знам как да го обясня. То една количка не е кой знае каква помощ, ама аз съм признателна и като благодаря наистина благодаря, не просто ей така да го кажа. Мисля,че ще помогне момчето и на други мами с количка, но най-много ще предпочита мен😀

  4. anyminute Says:

    Вече започвам да се замислям над думите ти „момчето ми помогна с количката“, а само с нея ли.😉

Вашият коментар

