Все още ги има

 

Наскоро ми се наложи да използвам услугите на таксиметров автомобил, тъй като моят служебен VW Polo 2007 беше отказал да ме повози до работа. До сега не ми се беше случвало да забравя каквото и да е било, а още по-малко лаптопче в такси. Тогава носех няколко служебни чанти, което доста ме затрудни. Интересното е, че дори не бях забелязал, докато още сутринта на врата не се появи таксиджийката, може би около пет минути след като беше ме докарала. В началото се учудих, но след като видях какво носи в ръцете си ми стана ясно, какво съм забравил в бързината. Поканих я да седне, почерпих я с кафе и кроасан, поговорихме и разбира се и благодарих. Тя също си имала лаптопче в което си пазела доста ценни за нея неща. Обещах да и помогна с някои проблемчета, които и създава малкото бижу. Оказа се, че освен да кара такси, а и учи задочно право, което си е доста изморително. Това, което ми се случи ме накара да се замисля, че все още има добри и честни хора. Може да са единици, но все още ги има.

7 Отговора to “Все още ги има”

  1. albi Says:

    Браво попаднал си на рядко срещан човек. Друг път бъди по-внимателен…

  2. anyminute Says:

    Да, така е. Наистина рядко се срещат честни хора. Ще се опитам да съм по внимателен. Мерси.🙂

  3. Графът Says:

    Не „все още“, има ги! Не са и толкова малко. Просто „не личат“ – за да „видиш“ такъв човек трябва ситуация, подобна на Вашата.

  4. anyminute Says:

    Дано да е така и да не са малко. Все пак трябва да сме оптимисти и да вярваме, че ще попаднем на такива ако ни се наложи.

  5. RMPG Says:

    По принцип съм оптимист. Но не вярвам, че трябва да попадна точно на такъв човек. Хубаво е да ги има, но явно по-рядко се появяват и май са на изчезване?…

  6. anyminute Says:

    Ако не попаднем на такъв човек при определена ситуация само ще загубим и материално и морално. Защото освен предмета ние понякога загубваме и вярата си в хората. Някои хора на които им се случват само отрицателни неща, започват и те да ги вършат на други. И в един момент честните хора и постъпки намаляват.

  7. sisterofwind Says:

    Браво на жената! Така е, все още ги има, и е много гот, че ни казваш за такъв човек. Както се пее в една песен: „Ако до всяко добро същество, застане поне още едно, тогава, тогава, предвиждам такъв живот, че само си викам даноооооо…“

Вашият коментар

