Трудно решение

 

Мой добър приятел ми поиска съвет, но на мен ми е много трудно какво да му отговоря. Ситуацията е доста сложна, а ето и историята на кратко. Той е влюбен в едно момиче, но тя досега постоянно го отблъсква. Не му обръща внимание до един момент в който се оказва, че ще се мести в родния си град и може би вижда в него спасителният пояс от който се нуждае за да остане. Тя започва да се държи все по-топло с него, да се смее на шегите му, да му се обажда и да го търси по-често. В този момент той се чувства все по-объркан. Сигурен е в своите чувства, но не и в нейните. Започва да се замисля, дали се нуждае от толкова желаната връзка при условие, че човека до него може би не е съвсем  честен. Вариантите са два или с нея или без нея. Ако се съберат може да е грешка при условие, че само единият от двамата има истински чувства. Ако не опита също може да е грешка и да съжалява до края на живота си. В такива случаи е много трудно да се даде съвет и всеки сам трябва да вземе решение как да постъпи, защото неговият живот зависи от това. Някои биха казали по-добре е да рискува да бъде наранен отколкото да съжалява, че не го е направил. Според мен решението трябва да си е негово, за да не обвинява някой друг за грешките, които може да последват.

5 Отговора to “Трудно решение”

  1. RMPG Says:

    Ами няма какво да мисли. Трябва да попита и нея. Дали и тя е влюбена или започва да се влюбва в него. Тъпо е да седи и да си бие главата, да мисли и да се чуди какво да прави. Най-простото решение е да попита момичето, дали е готово (оф, те пък кога са готови, момичетата де…) за връзка с него. Голяма работа като заминава – любов от разстояние има, но е трудно… Бих му дал съвет. Той трябва да я попита какво има тя към него и какво няма. Не мисля, че от това зависи точно живота му, щото не трябва да си загърбваме живота примерно, заради едно момиче или някой друг. Но от това зависят чувствата му, дано все пак всичко мине добре – да доразкажеш по-нататък развитието… ;]

  2. keklanka Says:

    ААами ти веднъж каза как би постъпил ти в подобна ситуация. Би прекратил връзка… аз мисля, че си прав. Приятелят ти според мен иска съвет, защото не е сигурен, но ти каквото и да му кажеш, той няма да послуша теб, а ще реши каквото той реши. Често хоратани искат съвет, за да се съгласим с вече мзето от тях решение или когато са на път да го вземат и ако съветът ни не съвпадне с техния начин на мислене и решението, което мислят да вземат, просто го подминават. Аз лично мразя да давам съвети, дори когато ми ги искат.

  3. anyminute Says:

    Съгласен съм, че трябва да я попита, но откъде можем да сме сигурни, че тя ще отговори честно. По-важно е той как усеща нещата и да си вземе сам решение, а може би вече го е взел както казваш и иска само да се съгласим с него. Аз продължавам да мисля, че ако жената до мен не изпитва същите чувства не бих бил с нея, но и никога не можем да сме абсолютно сигурни в чувствата си.

  4. vallens Says:

    В същност темата е риторична. Отговорът си го дал „Според мен решението трябва да си е негово, за да не обвинява някой друг за грешките, които може да последват.“
    В такива решения не бива да има чужда мнение, поне така мисля аз.

  5. albi Says:

    Мисля, че трябва дa я попита щом мисли, че е възможно и тя да има чуства. Все ще разбере от отговора и нещо, и ще си реши, отколкото така само да се измъчва. Но трябва да обмисли отговора и добре, защото има много различни жени. Може да е усетила, че има чуства кам нея и да го прави нарочно. Трябва да внимава и да го обмисли добре. Пожелавам му всичко да е наред…

Вашият коментар

