Фитнес на морето

 

Наскоро ми се наложи да отида за няколко дена в един черноморски град по служебна работа и малко почивка. След като ми свършиха служебните ангажименти реших, че трябва да се разтоваря и да се възползвам от улугите на фитнес център. Намерих един, влязох вътре, преоблякох се, платих си за тренировката и започнах да загрявам в единият ъгъл на доста голямата зала. В този ден мислех само да побягам на движещата се пътеката, докато слушам музика. Извънредната работа и пътуването с автомобил ме бяха изтощили повече психически от колкото физически и трябваше да постигна някакво равновесие. В залата имаше няколко такива уреда и единият беше свободен. От начало започнах с вървене, което премина в свободно тичане. В такива моменти, докато бягам и слушам музика аз напълно изключвам, пренасям се на друго място съвсем различно от това в което се намирам в момента. Това място е някъде сред природата, навсякъде се вижда зеленина и дървета. Това ми действа доста успокояващо и релаксиращо. След около 30 мин бягане намалих скороста, преминах във вървене и спрях. Слязох от уреда и се преместих в страни, където да не преча на някой, докато си почивам. До този момент не обръщах внимание на никого, сякаш бях сам в залата. Забелязах, че има доста хора чакащи за уреда повече от които бяха жени и няколко мъже с коремчета. Една леко изморена девойка се приближи към мене, усмихна се и ме заговори. Каза ми че е била на съседната пътека и се е възхитила на начина по който съм бягал. Попита ме защо не съм се изморил и задъхал. Отговорих и, че от малък редовно си спортувам, че и аз се измарям, но може би ми личи по-малко. Разказа ми, че преди е тренирала волейбол, но се е отказала поради контузия. Сега работи като счетоводител в една фирма. Омръзнало и е постоянното седене на стол и с нетърпение очаква времето в което да дойде в залата да се раздвижи. Разменихме си телефонните номера и се уговорихме да се видим при следващото ми идване в града. А на вас остава ли ви време за фитнес и спортуване, и имате ли желание?

8 Отговора to “Фитнес на морето”

  1. albi Says:

    Време се намира стига да има желание. Аз ходих на фитнес 2 месеца и признавам чувствах се много добре, а и имам нужда от сваляне на кг. Пак ще посещавам фитнес зали, това е добре за всеки. Ходете на фитнес няма страшно проблема е първата седмиса (ще има лека мускулна треска), която е временна и после всичко е наред…

  2. anyminute Says:

    Всяко едно ново начало е трудно. Трябва да се внимава и да не се прекалява. Първата седмица трябва да е по-лека с по-малко натоварване за да може организма и тялото да свикнат, и за да няма мускулни трески или неприятни контузии. Човек може да спортува и извън фитнеса в парка, на стадиона стига да има желание и време разбира се.

  3. albi Says:

    Правилно навсякаде може да се спортува желанието е важно. Аз бях първата седмица с мускулна треска понеже прекалих. Правилно ако се кара по-леко ще се избегнат неприятни контузии.

  4. keklanka Says:

    Хи-хи, а на мен ми е интересно кога пак ще ходиш на морето в тази фитнес зала и историята с мацката😛 иначе аз имам мерак за фитнес, но до скоро бях съвсем вързана за детето, или то за мен…. а сега пък като останем само двете пак няма как да стане. За това пък съм заякнала в ръцете и мязам на щангистка😀 Моя фитнес е всекидневен 9 кила тежък😛

  5. anyminute Says:

    Твоите всекидневни тренировки са методически правилни с „плавно покачване на килограмите“.🙂 Сега са само 9, но постепенно ще се овеличават и трябва са се внимава. Можеш да си правиш и допълнителни упражнения, гимнастика и гъвкавости.😉 А относно „историята с мацката“ очаквам скоро да има продължение.🙂

  6. keklanka Says:

    Хъ така, доволна, и да разкажеш после😉

  7. sisterofwind Says:

    Много обичам спорта. Когато родих, нямах търпение да минат 3-те препоръчителни месеца без натоварване, за да започна отново. Ходя на фитнес когато таткото се върне от работа. Моята зала е една малка, китна квартална, която се намира под нова кооперация. Много е добре, защото ми е близко и е много чисто и приветливо.

  8. anyminute Says:

    Когато човек спортува той подобрява здравето, укрепва сърцето, намалява стреса и повишава настроението си. Физическите упражнения действат освежаващо, което ни кара да се чувстваме по-млади. Когато спорта е съчетан с правилно ядене може да ни помогне да не напълняваме, а ако сме качили килограми да ги свалим здравословно и трайно.

Вашият коментар

