Още едно разбито сърце

 

В една от предните публикации ви бях разказал за момичето, което не можах да позная в магазина. В един дъждовен ден наскоро тя ми се обади по телефона и се разбрахме да се видим в едно барче след работа. Аз бях подранил с пет минути, но тя си беше вече там и отпиваше гореща напитка. Като ме видя се усмихна, а аз се приближих, поздравихме се с прегръдка. Тя пиеше горещ шоколад, поръчах си от същото и за мен. В началото ми беше малко странно, но след като се заговорихме ме изненада приятно с държанието си. Имаше плам  в очите и, когато говореше за себе си, за това какво харесва и търпеливо ме изслушваше. Говорихме за най-различни неща, за филми, музика, предавания и др. Беше един спокоен и не обременяващ разговор. В един момент и звънна телефона, и тогава видяхме, че неусетно са минали два часа, което учуди и двама ни. На вън валеше дъжд и аз предложих да я закарам с колата за да не се намокри. По време на пътя беше доста забавно въпреки големите задръствания, но на нас те не ни влияеха. Когато спряхме пред квартирата и, тя се обърна към мен и ми разказа за вечерта в която сме се срещнали. Същият ден преди обяд гаджето и скъсал с нея  и и казал, че и е изневерил, и харесва другата повече. Тя се почувствала много зле, но приятелките и разбрали и решили да я изведат на вън да се отърси от случилото и се. Тогава ме е срещнала и си е прекарала прекрасно”, забравила за момент за случилото и се, за обидата, и за лъжата. Каза ми, че тези два часа прекарани днес с мен означават много за нея, но не е готова за нова обвързваща връзка и ме попита дали бих излязал пак с нея. Аз и дадах положителен отговор и и казах, че ако има нужда от нещо може да разчита на мен, и да ми се обади. Изпратих я до вратата, прегърнахме се и си казахме чао”.

Още, когато ми се обади си помислих, че ще се видим за час, ще пием кафе, ще поговорим и само това. Не съм имал никакви други очаквания за това как ще се развият нещата и вечерта. След като се прибрах се замислих върху това, че всеки човек крие нещо в себе си, което не винаги се забелязва от другите. В този случай това е болка причинена от някой, който не се е замислил за последствията от своите взети решения, постъпки и действия.

8 Отговора to “Още едно разбито сърце”

  1. keklanka Says:

    Ох… сега основно това мога да кажа. И ти сам си знаеш кой каквоти е причинил и как си позволил да ти се причини неподозиращ за опастността. От друга страна просто в такива случаи ми изплува един разговор, в който едно наранено момиче ми каза, че когато приятелят й късал с нея й казал,че има два пътя.. или да стане философ, или пияница. Та философски ще кажа, че понякога нещата които ни нараняват не ни правят по-силни, те не само не ни убиват, те ни карат да останем в зародиш. И който успее да накара един зародиш да се развие и да пребори всичко негативно преди това… още повече си проличава, че заслужава заради него и заради себе си да се родиш. В конкретния случай… момичето много ме впечатли, ти не чак толкова😛 Вече си знам, че дорите деца знаят да се вглеждат в очитена отсрещния човек🙂 И така и аз ще се надявам да излизате по-често, но относно връзките, ако се заражда една връзка, аз не искам да знам, не искам да го легализирам така д асе каже. Всичко става спонтанно, всичко се разбира от самосебе си🙂 И в този случай връзката е прекалено стряскаща дума. Сърцето й е разбито, но така е и отворено навън, бодилът не винаги е път към затвора.

  2. anyminute Says:

    Мисля, че си останала с грешно впечатление и искам само да поясня. През цялото време, когато бяхме заедно в барчето не сме говорили за връзки и обвързване, а също и в колата пред квартирата и. Единственното нещо, което казах в колата беше „Да“ положителен отговор, че ще изляза с нея и „ако има нужда от нещо може да разчита на мен, и да ми се обади“. Не съм я притискал за нищо, а камоли да споменава ново обвързване, което би било много глупаво.

  3. keklanka Says:

    Не аз нямах предвид теб, че си говорил за връзки. Изявлението,че не си ме впечатлил означаваше, че просто ми се струваш добро дете още преди да беше казал за реакцията си, а самата реакция само го затвърди. А явно момичето е решило да се презастрахова щом е споменала,че не ще връзки… и аз го казвам🙂 И щом сте си изкарали добре ще излизате ами, да няма са се спотайвате, я!

  4. ImPRESSed Says:

    Това момиче може да ти стане много добър приятел. Честно казано не познавам човек, който да си признава, че не е готов за нова връзка. Учудвам се, че не е решила да те използва за утешение, докато се отърси от емоциите по бившия.

  5. anyminute Says:

    Понякога е много трудно да разбереш, какво си мисли една жена. Имаше един филм, който много ми харесваше с Мел Гипсън и Хелън Хънт „What Women Want“.

  6. keklanka Says:

    Eдно време имах девиз – Не знам какво искам, но го нямам. Но вече не съм толкова сигурна нямам ли го, поне едната част си я имам. Но има и един лаф за жените,че не знаят какво искат, но го искат сега. и да питаш една жена какво иска, често е израз на незаинтересованост към нея , нещо граничещо с безразличие, тоест вместо да се потрудиш и да усетиш, вместо направо да попиташ. Но мъжката психология май по друг начин действа от нашата и от там идват интересните ситуации и различното прочитане на нечие поведение.

  7. anyminute Says:

    Ако ги няма тези ситуации сигурно ще е много скучно и за двамата.

  8. RMPG Says:

    Може пък да е добро момичето. Те всички жени казват, че не са готови за нова връзка след подобна раздяла и изсипват един куп клишета, които пък ние вече знаем. И все пак, ако е добричка, държи се добре и й е хубаво с теб. Излизайте си, пък кой знае…😉

Вашият коментар

