Спомени от Русе

 

Преди време имах гадже от Русе и доста често ми се налагаше да пътувам до там. Тук само трябва да вметна, че в Русе има много красиви жени. След няколко месеца се разделихме, но си останахме доста близки и аз продължих да и ходя на гости, както и тя на мен. При едно такова пребиваване в Русе срещнах съвсем случайно едно момиче, което успя да ме заплени. Името и беше Надя и почти нищо не знаех за нея. Успях да науча повече за нея от едно момче от нейната компания, но беше вече късно. Тя замина да учи извън страната и рядко се връща. Имаше тъмна коса и тъмни очи, много положителена и усмихната, a понякога и малко отвеяна. Имаше голямо желание да опита от всичко и успяваше с упоритост, енергия, и страст да постигне целите си.

10 Отговора to “Спомени от Русе”

  1. Кажи ми да ти кажа Says:

    Всички с името Надя сме специални🙂

  2. RMPG Says:

    Хаха, тя ти пише дори… Ех, тази специална Надя. Ех, ех, ех… И как мислиш да я караш с въпросното момиче, измисли ли нещо?🙂

  3. Кажи ми да ти кажа Says:

    Тя е просто със същото име🙂 за друга Надя си говори човека предполагам.

  4. RMPG Says:

    Аз предполагам, че говори точно за теб…🙂

  5. man0l Says:

    Е познавате ли се с Надя ( Кажи ми да ти кажа ) или не

  6. man0l Says:

    И още нещо, с тази загадъчност може само още повече да я изгубиш, като и писне да се занимава🙂

  7. anyminute Says:

    Много коментари, май ви стана интересно🙂 . В Русе да не би да има само едно хубаво Наде? Надето от „Кажи ми, да ти кажа“ е специално момиче, но не е въпросното😉 , а и тя си го знае. Поздрави на всички интересуващи се! Само да кажа, че въпросното Наде е в Испания, а и вече успяхме да се чуем.🙂

  8. man0l Says:

    хаха, еми щото мислим, че около нашето Наде се въртят нещата🙂 Поздрави🙂

  9. RMPG Says:

    Да, щото и то нашето Наде е от Русе и така… Мешана работа, хаха!🙂

  10. Нед Says:

    Но… нашето наде си го пазим, така че внимавай🙂

Вашият коментар

