Неочакван обрат на една мрачна неделя

 

Още от сутринта времето е дъждовно, тъмно и мрачно. Сякаш всичко наоколо е все още заспало и не му се става. Спомням си за един такъв сън в подобно време, в който сън се намирам в доста голям движещ се тъмен автомобил, който се движи бавно по натоварените улици на непознат град. Сам съм в него, гледам само напред и усещам как капките се удрят по стъклото, и се стичат на долу, и изчезват. На вън всичко изглежда студено, тихо, спокойно, въпреки трафика и честото спиране на всеки светофар. Може би в този момент не мисля за нищо, а само чувам тихите ритми на повтаряща се песен.

 

Armin van Buuren feat. Sharon den Adel – In and Out of Love

  

 

Тази песен може би е причината, която ме задържа все още в автомобила и продължавам да се движа бавно по улиците, които стават все по натоварени, но това не ме интересува, не ми влияе, и продължавам да не мисля за нищо. Може би това ми действа някак си успокояващо. В един момент усещам някакъв звук, странен звук, като от сирена, който звук започва все повече да изплува над ритъма на песента и се събуждам. Отварям очи и усещам, че звука е от звънеца на входната врата. Ставам и бързам да отворя вратата, а там ме чака приятна изненада. Приятели минали да ме вземат за да уважим една наша приятелка от компанията, която има празник. Може би се чудите какъв празник? Днес е денят на учителя! Тя е учителка от скоро и харесва професията си, харесва и да учи децата на рисуване. Тук трябва да спомена, че обича да рисува и е много талантлива. Тя е много положителен човек и умее да изслушва и разбира хората, и всички и се възхищаваме на тези нейни качества. Взех си душ на бързо, преоблякох се и отидохме на купона, където всички се забавлявахме, и си прекарахме страхотно.

Вашият коментар

