Съботни заблуждения

 

Защо понякога деня ни започва още от сутринта на криво? Как може само от едно ставане с гъза на горе всичко да се обърка? Може ли на човек в един ден да му се случат следните неща: да се успи, да си разлее кафето (почиствам на бързо и тръгвам няма време за ново), да спука гума на път за работа (малко ме узори, но все пак се справих), да го спре полицай за проверка (нищо сериозно), да не намери място за паркиране (е малко се лутах, докато намеря), да се окаже, че е събота и е почивен ден, а той леко се е заблудил (само леко а?). Така и така съм станал и съм в офиса няма за къде да бързам, поне да си свърша някоя служебна задачка за понеделник. Пускам си кафе машината и се заемам с работа. Както си работя сам усещам как някой влиза и забелязвам учудена физиономия на познато от някъде младо момиче. Стана ми смешно и си помислих, че май не съм единственният се заблудил в почивния ден. Сигурно съм я видял в някой от офисите, а всички фирми в цялата сграда събота и неделя почиват. Поканих я да седне, почерпих я с кафе и когато се по успокои я попитах, какво се е случило. Оказа се, че от една седмица била на работа в съседен офис на друг етаж. В цялата сграда било заключено освен при мен и затова влязла. Стреснала се защото не видяла никого и се уплашила, а и никой предния ден  не и казал, че днес се почива (явно колегите случайно са забравили). Както си говорим в един момент телефона ми звънна. Обади ми се приятел, който дошъл да ме вземе от апартамента, но мен ме нямало. Съвсем бях забравил, че всяка събота с приятели ходим в планината. Беше се видяло, че събота няма да се работи, попитах я дали има планове за днес и тя се съгласи да дойде с нас. Минахме през квартирата и да се преоблече и се запътихме към сборния пункт. Разходката беше забавна, а и слънчевия ден ни помогна много за доброто настроение.

6 Отговора to “Съботни заблуждения”

  1. Juliana Says:

    Е, май не е бил чак толкова лош ден😉

  2. anyminute Says:

    Беше забавно, но сутринта ми бе доста тежичко!🙂 Интересно ми е дали някой друг е имал такива дни, в които да не му върви поне сутринта, а после нещо или някой да обърне нещата. По принцип знам, че съществуват такива хора, които успяват да те накарат да се усмихнеш и да те заредят с положителна енергия, защото познавам двама и те си знаят кои са.😉

  3. keklanka Says:

    ивъъъъъъ.. планина! Малеее.. тва ако аз бях момичето щях да си ударя задняка в тавана от кеф, пиииииии, направо ще си изгриза пръстите.. мечтииии, ще трябва да почакам малко още да порасте малката и хукваме двечките. А денят ти в началото наистина е бил каръшки, ама то е до някъде, защото може би и ти си си го предизвикал😀 Следващия път като се успиш.. абе ти всъщност не си се успал, не си бил на работа😀 ама като се успиш пробвай първо да се събудиш спокойно и да погледнеш кой ден от седмицата е😛

  4. anyminute Says:

    Мерси за съвета! Вече всяка сутрин, след като стана първо ще поглеждам кой ден сме от седмицата за да не ми се налага да пиша нова публикация с име „Съботни заблуждения 2“.🙂

  5. keklanka Says:

    Виж, че може и всяко следващо нещастийце, което те сполетяваше сутринта може да е било просто предупреждение,че бъркаш.. ама и ти упорито магаренце, пак на твоето.. е на ти сега. От цялата работа сте си намерили още някой за компания при планинарстването.. бе съдбата си знае работата😛

  6. anyminute Says:

    Трябва ли да се замисляме при всяко едно нещо, което ни се случва? В моя случай е трябвало… ама от друга страна нямаше да се запознаем с момата.😉

Вашият коментар

