Подготвихте ли се за зимата

 

Наближава зимата и започва да става все по-студено. Когато имаш малки деца и особено бебе трябва да си подготвен, и да имаш няколко алтернативи за отопление. Примерно ако си с централно парно или климатик би трябвало да имаш в резерв поне радиатор на ток, печка с реотани, газова печка, и разбира се печка на дърва и въглища или камина. Трябва да си подготвен за всичко за да не останеш на студено, а с бебе не можеш да си позволиш това. Едни мои приятели, които от скоро си имат бебче ме помолиха да им помогна с пренасянето на дървата им за да са подготвени за зимата. Дървата си бяха нарязани и нацепени. От нас се искаше само да ги пренесем, и наредим в мазата им. Проблеми не сме имали и доста бързо аз, и таткото успяхме да се справим с възложената задача. След като изпълнихме задачата си се качихме да се измием и там ни чакаше мамчето, което беше сложила вече масата. Хапнахме, пийнахме, поговорихме си, беше приятно. Почувствах се удовлетворен от свършената работа и съм сигурен, че ако и аз имам нужда от помощ, те ще ми помогнат. Аз се отоплявам с климатик, а вие как се борите със студа?

2 Отговора to “Подготвихте ли се за зимата”

  1. keklanka Says:

    Ами около мен все пишман мъжки има. и май ще трябва като съм избрала този път сама да се науча да поправям електрически печки, или временно да си купя някой боклук.. все още почти не се отоплявам, но вкъщи сме на климатик, таткото нали доста време и това работеше, монтираше климатици.

  2. anyminute Says:

    Поне едната печка трябва да я оправите, че не се знае каква зима ще е и дали ще има парно.

Вашият коментар

