Хората, които ни нараняват

 

Винаги съм се чудил дали хората, които ни нараняват са били наранени преди това от някой друг? Мисля, че има някаква логика в това. Когато ни наранят може би губим част от себе си, от нашата чувствителност. Ставаме безчувствени към определени неща и хора или поне се опитваме да бъдем. По този начин си мислим, че ще предотвратим това да се случи отново. Живеем в един измислен свят, в който не ни пука за нищо и в един момент се оказва, че вече ние сме тези, които лъжат и нараняват. И това се повтаря и повтаря…Все повече хора биват наранени, като и някои от тях правят същото и така до кога? Дали ще се случи нещо, което ще промени мисленето ни или това ще стане ако срещнем определен човек? А вие какво мислите и от кои сте?

 

10 Отговора to “Хората, които ни нараняват”

  1. keklanka Says:

    Писах да, щото според мен в този живот няма човек, който да не е нараняван, всичко това си е част от живота.. но изобщо, ама изобщо не го оправдава,че наранява мен и честно, когато по някакъв начин някой такъв индивид ме прецака последното нещо което мисля, докато ближа раните си е, че той преди е бил нараняван и той.. И ся ко, дай да си отмъщаваме на целия китайски народ ли?! И аз съм станала не безчувствена към много неща, просто не се коркам толкова, не се впечатлявам толковва и то не е щото съм станала безчувствена, а защотот постепенно се научавам къде трябва да ходяят чувствата ми.. не да се врат в лайната.. с извинение.
    П.С. май се обърках за идеята на анкетата.. ама моля ви се, господин Миленски, ако обичате не задаавайте сто въпроса, от де да знаем ние обикновените потребители на кой въпрос от всички искате да отговорим🙂
    аз съм и от тези, дето нараняват, това да се знае, който си го търси ще си го намери.. рано или малко по-после.

  2. anyminute Says:

    „аз съм и от тези, дето нараняват, това да се знае, който си го търси ще си го намери.. рано или малко по-после“ – Винаги ли си била от тях, от тези дето нараняват? Може би и ти си била добричко момиченце, но си се променила, когато си усетила, че не всеки който ти се усмихва ти мисли доброто.
    П.П. Въпросите ми не са 100😛

  3. keklanka Says:

    Добре де, сто и два са😛 Преди бях мноого по-търпелива, добро момиченце.. който си го е помислил ме е подценил🙂 Като оставим на страна количеството търпение.. преди много търпях и се правех на луда.. и докато някой се самозабрави, режа глави и не мигвам.. и наистина не мигвам, в един миг една капка е достатъчна за да изстина към някого, който ми е лазил по нервите… най-гадно е обаче да допусна някой до себе си, което става мн рядко и той да мепрецака.. тогава нищо не му правя, просто изчезвам някъде,ближа си раните, боли ме, но той е минало за мен.. та такива ми ти работи🙂

  4. keklanka Says:

    П.С. Имам силно развит очувство за справедливост и истина, тъй че до днес не мисля,че съм скочила на някого без причина, честно казано не съм като христос като ме ударят да обърна идругата буза.. или игнор, ако пак продължават набезите – хряс!

  5. Juliana Says:

    Всеки е бил нараняван. И всеки е наранявал. Кога нарочно, кога неволно, някой близък, някой непознат…Последствията са ясни май за всички – малко или много ставаме по-безчувствени, по-затворени, даже по-лоши и отмъстителни. Въпросът е колко време можем да живеем с болката и обидата без да загубим частица от доброто в себе си. Лично аз съм се убедила че рано или късно всеки си получава заслуженото. „Всичко се връща“, както се казва в една песен🙂

  6. anyminute Says:

    Важното е да усетим, че сме се променили и да направим нещо по въпроса, и да не продължаваме да се държим безчувствено, може би само с хората които го заслужават.

  7. keklanka Says:

    аз съм света Светла, не мисля,че незаслужено съм наранявала някого.. всъщност съм съгласна с коментара на момичето.. много пъти съм изглеждала като мекотело, като някой дето не отмъщава.. и аз съм на принципа всичко се връща.. и сега не съм по отмъщенията.. просто преглъщам. Това да му мисля сега на някой как ще му отмъстя и колко го мразя на себе си правя лошо.. обаче в една книга четох нещо, което ме замисли да не съм чак толкова категорична в това… един геой мислеше като мен и му казаха,че мисли така, защотот не е страдал достатъчно и нищо не го е жегнало достатъчно дълбоко, за да търси мъст.. и бяха прави..

  8. Juliana Says:

    Добре, ето ви малко тема за рзмисъл. Ще би разкажа една от случките, които ме накараха да мисля, че рано или късно всеки си получава заслуженото. Бях на 13 години, когато отидох в друг град за да уча. Родителите ми естествено се притесняваха, че ще бъда сама, че не познавам никого и затова ме запознаха с един дългогодишен приятел на баща ми. Ей така, за да има към кого да се обърна, ако се наложи. Човекът беше женен, имаше син на моята възраст, добра работа… И се започнаха едни чести излизания в тузарски заведения, малки подаръци, цветя…докато един ден се опита да ме целуне. Слава Богу се разминах само с това, повече никога не ме потърси, нито моите родители. Малко по-късно научих, че е доста известна в „подземния свят“ личност. Така се случи обаче, че го уволниха за злоупотреби, взеха му апартамента, съкратиха жена му… Общо взето с лъскавия живот, който той толкова обичаше е свършено. Разбира се това няма нищо общо с мен – така и не ми достигна смелост да кажа нещо тогава. Но вярвам, че това беше възмездие.
    А колкото до отмъщението…. не че не съм съм искала да отмъстя на такива хора. Но си мисля, че каквото и да се случи, моите спомени няма да се променят.
    Ех, че се увлякох рано сутринта🙂

  9. anyminute Says:

    Много странно, защо си излизала с него на „тузарски заведения“ и си приемала „малките подаръци“. Все пак си била на 13 непълнолетна, а той сигурно на 40 и се е опитал да те целуне. Възмутен съм.

  10. Juliana Says:

    Както сам каза – все пак бях на 13. Тогава ми трябваше малко повече време, за да разбера нечии цели🙂 А и не знаех дали някой ще ми повярва.

Вашият коментар

