Замислености

 

Може би и аз, като всички вас си имам моменти, в които се замислям за нещата, които не съм успял да постигна, за грешните ми решения, за случаите в които съм можел да постъпя по друг по-нормален начин. Аз си знам, че не е правилно да се замисляме за изпуснатите шансове, които са можели да променят живота ни, но понякога се случва поне да помечтаем за това какво би било ако се беше случило. Може би не е чак толкова лошо да се замислим, но не трябва и да се изгубим в сънища и мечти, и винаги да гледаме реално на нещата, и да помислим какво да променим в себе си или поне следващия път да постъпим правилно ако все пак имаме този шанс. Дори да сме сгрешили това не трябва да ни депресира и подтиска, въпреки че това се случва често в моментите когато се замисляме. След като вече сме сгрешили трябва да се гледа по-философски на нещата, по начин който да не ни вреди и натоварва. Но от друга страна не трябва и прекалено много да се успокояваме. Винаги трябва да имаме едно много малко напреженийце вътре в нас, което да ни държи будни без да ни пречи. А на вас как ви действа замислянето?

3 Отговора to “Замислености”

  1. keklanka Says:

    Виж сега, запръв път от много време никакви сатурнови дупки не усетих, виж ме будна съм сега, точно щотот се размислих за нещо.. коео не ми дава мира.. и таа случайност ли е,че в 24.00 на връх одъртяването ми аз се разтресох и вдигнах 38.9🙂 Не, не е случайност, така че деца замисляйте се, уважавайте го този живот, уважавайте съдбата си, уважавайте приказката си, защототтова е вашата приказка.. и я обичайте.. как иначе тя ще заобича вас🙂

  2. anyminute Says:

    И на мен ми се е случвало да не мога да заспя поради това, че мисля за нещо. Интересно ми е по какъв начин се уважава съдбата?🙂 Не каза за какво си се размислила и защо си била будна в 24.00ч.😉

  3. keklanka Says:

    Написах, блейка такава😀 В 24.00 Вампирчо звънна да ми честити рд.. аз от как същатат вечер спрях да си пиша с вас започна яко да ме втриса, ако си спомняте, студено ми беше.. та тгава като ми звънна гореспоменатия момък станах да си премеря температурата. Ине спах не защото от мисле, ами щото се чудех щем ебъде ли, или не и дали аджеба в Шумен има денонощна аптека и ще ли ми донесе на Теди чичо й лекарства.. такива ми ти неща.. ам.. но се отклоних от темата ти.. за което се извинявам

Вашият коментар

