Диви мезета с домашни питиета

 

Какво се случва, когато смесиш 3 питиета? Ами в моя случай нищо и добре, че беше така, щото нямаше да мога да отида на работа на другия ден. Много е тежичко, когато си на рожден ден в началото на  работната седмицата, но колегите трябва да се уважаваме все пак. Вторник присъствах на рождения ден на един колега организиран в офиса ни след работа. В началото трябва само да спомена, че той си е авджия и имаше голямо разнообразие на диви мезета. Имаше разнообразие и на алкохол, но аз този път бях решил да заложа на домашното, щото последния път си спомням за болките в главата от водката на димитров ден. Започнахме с няколко чаши домашна ракия, която беше жълта на цвят, после минахме през няколко чаши тъмно червено домашно вино, и накрая нямаше как да не откажа поне половин чаша уиски. На другия ден с голямо учудване и успокоение забелязах, че съм си добре и не ме цепеше тиквата. Малко ми се спеше, но с няколко кафета успях да се справя и да закърпя положението, т.е. да изтикам работния ден. Интересно е, че може би почти всички колеги бяхме на домашно пиене произведено от рожденника и се чувствахме доста добре, но колежките, които бяха прекалили с водката цял ден си подпираха главите поне до обяд, след това шефа ги пусна да си ходят. Та такива неща ми се случват напоследък и не се чудете що ли не пиша.

Вашият коментар

