Въпрос към дамите

 

Ако случайно си харесате някой мъж, бихте ли направили първата крачка? Според мен, от това което съм видял досега в много от случайте жените отговарят с “Да”, но правят точно обратното. В повечето случаи жените не си правят труда да свалят някой мъж, а чакат винаги отсрещната страна да се жертва и се опитват всячески да саботират опитите им или поне се правят на незаинтересовани. Понякога тези опити са доста смешни и комични, но това си е нормално и би трябвало да ви подскаже, че въпросния човек изпитва чувства към вас, след като реагира по този начин. Все пак се намират и жени, които не се оставят на случайността и правят всичко възможно за да намерят любовта си. Такива жени рискуват, но знаят че този риск си заслужава. По-добре с риск да станеш смешен да се опиташ да се докоснеш до чувството на любовта, отколкото винаги да бягаш и да се надяваш някой друг да вземе решението на живота ти.

11 Отговора to “Въпрос към дамите”

  1. RMPG Says:

    Вярно. Ние правим първата крачка, жените чакат, ли чакат…

  2. keklanka Says:

    Виж сега, Миленчо.. какво се занимаваш с такива фуундаментални въпроси? Ти сам си го казал, жените рискуват да свалят някой мъж, но ако знаят, че си заслужава, когато не го знаят, не си правят труда. И аз съм от онези.. всъщност по-скоро чакам да ми подадат пръстче, за да налапам ръчичка.. но понякога наистина не сее интересувам, ако ще и пръстите на краката да ми подадат. Обожавам играта на гоненица, на не те харесвам, харесвам те. обожавам да си гоня с някого погледите и да виждам, че той ме гледа, а аз се правя та чук, както и да знам,че той мн добре знае,че аз го гледам, но и той се прави на чук.. ти Миленски, знаеш ли, едно време първото ми гадже излиза с мен цял месец, при това сме били само двамата. И двамата знаехме какво става, ама оня го беше рам ли не знам.. а на мен ми е весело, чакам го да ме натисне в накой ъгъл, а като се приберях в общежитието една сурия приятелки ме питаха на подбив – абе не те ли целуна вече😀 Сега като се върна назад.. ми да все пак ме целуна, макар че аз съм инат и тогава да не направих първата крачка.. но не се сещам преди или след целувката се оказахме до контейнер и той тръгна да ме хвърля.. абе всички ли мъже като са притеснени почват да правят глупости?! Мисля, че и всички жени. Сега, авторееей, не се прави на жертва, всичко си е флирт и част от играта. Лично аз много, ама много рядко изобщо харесвам някого, камо ли пък да правя първата крачка, обикновено не само,че не я правя, амипредпочитам ако има нещо да става спонтанно, нито ще го спирам, нито ще го ограничавам. Ако пък мъжът ми хареса прекалено много, особено пък ако го опонаяпредварително.. еми никакви свалки никаквви любови.. аман, аман ще ви кажа мили деца от любови.. аз всъщност никаква дама не съм. Извинетее,че се намърдах, дето не ми е работа.. ама и коментарът по-горе май не е на дама😀

  3. anyminute Says:

    RMPG, а защо според теб жените винаги чакат и на какво се дължи това – срамежливост, липса на желание, нежелание за риск, мързел…
    Ами Кекле то и мъжете, когато са сигурни, че не си заслужава не го правят. Тази игра на гоненица понякога може да продължи прекалено дълго и искаш да ми кажеш, че няма да го награбиш ако си сигурна, че си заслужава, а би продължила с игричките. Относно първото ти гадже е можело да му помогнеш поне малко и да си спестиш обясненията и подбива от страна на приятелките си, а и ти сама каза „чакам го да ме натисне в накой ъгъл“. Ами ако не се беше осмелил още ли щеше да го чакаш или щеше да действаш? Това „нито ще го спирам, нито ще го ограничавам“ звучи доста интересно.🙂 Мисля, че още е рано да се отказваш от свалките и любовите и хич не ми се извинявай тук ти е мястото.😉

  4. keklanka Says:

    Първото ми гадже не го натиснах аз, не щотот ме е срам, ами просто щотот се бях отдала на течението. знаех кое след кое следва, не бях влюбена, нито ми играеха хормоните по отношение на него. Подбива на приятелките ми бееше добронамерен, иначе нямаше да го споменавам, а и те ме подбиваха, щото съм им споделяла какъв е майтап един месец да излизаш с някой и да се разхождате в тъмното из разни паркове и.. нали се сещаш. Определено, ако ми беше интересен нямаше да си седя, при положение,че ми е в кърпа вързан. С таткото на теди в началото доста се разлетях и с него много не си седях на задняка.. ама тогава вече бях повряла и покипяла в отношенията между мъжете и жените, а и той ми беше достатъчно интересан😀

  5. Juliana Says:

    Бих направила и съм правила🙂 Има една такава приказка: „Не е срамно да си поискаш, срамно е да ти откажат“🙂 И съм съгласна с keklanka, всеки обича играта на гоненица, закачките, флирта. Друг е въпросът кой колко намира за нормално да продължи всичко това. А на въпроса ти, донякъде ти сам си отговорил. Жените са по-страхливи. И ще ти кажа защо – жена, която сваля мъжете се счита едва ли не за лесна, друг обаче е въпросът за мъж който сваля. А и си мисля че жените все пак сме си романтички, независимо че се опитваме да докажем обратното🙂

  6. astilar Says:

    🙂 Ако си харесам някой мъж, то в никакъв случай не би било случайно.🙂

  7. DiA Says:

    🙂 Правила съм го веднъж и нищо не се получи. Т.е. сладурът откликна, но в последствие се оказа… не толкова голям сaладур, за какъвто го мислех..😀
    Но по тази тема съм изписала цяла статия и мисля, че всеки трябва да си знае мястото и ролята… Мъжът трябва да си е мъж и ако иска една жена, да действа…Нали не искате да ви изземем и тази функция ;P
    А и мисля, че жените (не всички но мнозинството) обичат да бъдат гонени, а не самите те да бъдат „ловци“😉

  8. keklanka Says:

    аз да добавя само и друго, често, ако жената сваля не само, че не я вземат за лесна, ами и се страхуват мъжете от нея.. защотот мъжете автоматично се оказват по-слабия пол и едно от псевдопредимствата им над уж-слабия пол се отнема.. ми айде, пробвайте да свалята наред мъжете, някой ще ви вземат за лесни, други ще чупят ръце притеснено и хем ще се мъчат да се покажат като мъже, хем ще са като в небрано лозе.. и това е така, щотот лозете наистина е небрано, защото жена да сваля мъж е непознато все още и необичайно за множо мъжки, което автоматимно води до страх.. а сега, кажете мили деца, кой в случая ще се направи на ощипан?!

  9. Кажи ми да ти кажа Says:

    Прави си, че малко жени свалят. Някои се имат за голяма работа да го правят, други за малка работа и ги е срам. Аз не мисля, че точно и определено свалям, но харесам ли си някого му давам да го разбере. За първа крачка… случвало ми се е да я правя и е определено тръпка, но някои мъже ги е страх от такива жени🙂 и това трябва да се вземе предвид. Танцувам според музиката🙂

  10. anyminute Says:

    Мъжете ги е страх не от това, че една жена ги сваля, а от агресивните жени като цяло, но предполагам и при жените е същото. Ако една жена си е харесала някой мъж нищо не и пречи да му подскаже по някакъв начин за чувствата си. Но това не трябва да е агресивно, а нежно.

  11. RMPG Says:

    Ха, нежно. То от всичко може да се породят чувства…🙂 Има и агресивна любов, не е само нежна…

Вашият коментар

